E-læring skaber læring uden grænser

Global træning og lokal forankring med effektiv e-læring

5 step workshop

Med 5 step workshop-webkurset bliver du guidet igennem fem effektive trin, som vil hjælpe dig med at identificere hvor dit produkt er unikt, og hvad der adskiller det fra dine konkurrenters.

Herefter lærer du at styre samtalen, så den kommer til at handle om det du ønsker, og om der hvor du er unik.
Når det er på plads, får du en introduktion til præsentationsteknik med udgangspunkt i at fortælle kunden om kundens udbytte. Til sidst lærer du at håndtere købsmodstand og indvendinger, samt får et meget effektivt værktøj til at træne din argumentation, så du kan brænde igennem foran kunderne.

Tid: Fra én til fire timer, afhængigt af hvor meget du gør ud af opgaverne.
Målgruppe: Dem som ønsker en introduktion til hvad salg er, eller som har et mere simpelt produkt eller budskab der skal kommunikeres.
Pris: 250 kr. per licens i 6 måneder.

DiSC-optimeret kommunikation

På webkurset DiSC-optimeret kommunikation får du indsigt i din egen kommunikationsstil med det udgangspunkt, at du ved at kende din egen kommunikationsstil bedre kan tilpasse den til andre.

DiSC bygger på fire grundlæggende typologier, som hver især har styrker og udviklingspunkter. På dette kursus lærer du ikke kun at forstå dig selv, men også at aflæse andre omkring dig.
Til sidst lærer du at optimere din kommunikation med udgangspunkt i dine omgivelser, da du lærer at målrette budskaberne til modtagerne og deres DiSC-profil.
Kurset er bygget i 3 trin:
1. Dig selv og din profil
2. Andre og deres profiler
3. Samspillet mellem profiler og kommunikationen

Not the a in ONE. The beautifully. It’s am indian pharmacy the would like of

Tid: Ca. 2 timer, herefter minimum 2-3 ugers aktivt arbejde med at aflæse og kommunikere til kollegaer og kunder omkring dig.
Målgruppe: Alle som ønsker at kommunikere bedre.
Pris: 995 kr. per licens i 6 måneder.

Kundeservice – Inbound salg

På webkurset Kundeservice – Inbound salg lærer du at sælge mere til de kunder, som selv ringer ind for at få hjælp eller har en forespørgsel.

På Inbound salgskurset kommer du til at arbejde med salgszonerne, så du lærer at orientere dig i salget. Det vigtigste er jo stadig, at kunderne oplever at de får rigtig god service, selvom de køber ekstra. Konkret kommer du også til at arbejde med overgangssætninger og det at ”plante frø”, så det bliver naturligt at spørge ind til mersalget. Alt i alt et webkursus hvor du lærer at sælge til dine kunder over telefonen uden at gå på kompromis med servicen.

Tid: ca. 2 timers online træning, herefter 2-3 ugers aktivt arbejde i dagligdagen.
Målgruppe: Alle som sidder i kundeservice og modtager opkald fra kunder.
Pris: 995 kr. per licens i 6 måneder.

Kundeservice – Konflikthåndtering

Med webkurset Kundeservice – Konflikthåndtering lærer du at håndtere optrappede situationer i telefonen.

Den bedste konflikthåndtering er den proaktive, og det er netop pointen bag de værktøjer du bliver præsenteret for på dette kursus. Du får konkrete værktøjer til at identificere en konflikt under optrapning, og til at sikre at den ikke udvikler sig.
Samtidig lærer du at håndtere de kunder, der er sure og ubehagelige, på en måde hvor situationen bliver vendt til noget positivt.
Med andre ord, så vil du opleve langt færre konflikter i det øjeblik du begynder at anvende værktøjerne fra dette konflikthåndteringskursus.

Tid: ca. 2 timers online træning, herefter 2-3 ugers aktivt arbejde i dagligdagen.
Målgruppe: Alle som sidder i kundeservice og enten ringer ud til kunder eller modtager opkald.
Pris: 995 kr. per licens i 6 måneder.

Kundeservice

Servicekommunikation i skrift og tale.

Webkurset Kundeservice – Servicekommunikation i skrift og tale giver dig indblik i en række konkrete serviceværktøjer, som du kan bruge til at optimere din dialog med kunderne, både på mail og på telefon. En større og større del af kundekontakter foregår i dag over mail, og det stiller nye krav til dine færdigheder indenfor skriftlig kommunikation. Værktøjerne på telefonen og på mail minder meget om hinanden og kan derfor trænes i samme webkursus, men der er en forskel – og denne forskel kommer du til at arbejde med.
Når du er færdig med webkurset Kunderservice – Servicekommunikation i skrift og tale vil du kunne give dine kunder en mere effektiv service, samtidig med at du løfter serviceniveauet.

Tid: ca. 2 timers online træning, herefter 2-3 ugers aktivt arbejde i dagligdagen.
Målgruppe: Alle som arbejder med kundekontakt over telefon eller på mail.
Pris: 995 kr. per licens i 6 måneder.

Newbizz

Effektiv kanvas og mødebooking.

Online salgstræningen Newbizz – Effektiv kanvas og mødebooking tager dig igennem en lang række effektive salgsværktøjer til at forbedre dit kanvas-arbejde. På kurset kommer du igennem anvendelsen af de klassiske salgsværktøjer og lærer at bruge dem aktivt i din dialog med kunden. Du kommer også til at arbejde med salgszonerne, som giver dig overblik og timing i dit salg.
I løbet af kurset kommer du til at udvikle et effektivt og dynamisk call-script, du finder dine egen killer questions og du lærer at anvende en lang række salgspsykologiske værktøjer til at fastholde kundens interesse og opmærksomhed, alt sammen for at sikrer at du ikke taler dig ud af ordren eller bliver opfattet som irriterende – men derimod får booket mødet eller lavet ordren.
Du kommer desuden til at arbejde med målsætninger og personlig kanvas-strategi. Webkurset Newbizz – Effektiv kanvas og mødebooking er også effektivt til account managers, som skal booke egne møder og skaffe flere kunder.
Kort sagt, så indeholder dette kursus alle de værktøjer en effektiv kanvas-sælger og mødebooker bør besidde for at få succes.

Tid: 10 timers online træning, fordelt over 4-8 uger for optimalt udbytte.
Målgruppe: Alle sælgere som ringer ud til kunder for at skabe ny forretning, både nye og erfarne sælgere.
Pris: 1.495 kr. per licens i 6 måneder.

Resultatskabende salgsledelse

På webkurset Resultatskabende salgsledelse får du indsigt i en lang række effektive salgsledelsesværktøjer, som sætter dig i stand til at skabe bedre resultater gennem dine sælgere.

Med udgangspunkt i balanceret ledelse lærer du at udvikle dine sælgere, og du lærer at følge op og sikre kvaliteten i dine sælgeres prioriteringer og indsatser. Du kommer til at arbejde med motivation, anerkendende kommunikation og du får en introduktion til DiSC-profiler, alt sammen så du kan skabe bedre relationer til dine medarbejdere. Du kommer også igennem moduler omkring coaching, og ikke mindst bliver du guidet igennem den svære samtale, som er der hvor du lærer at tale om nogle af de svære emner med dine sælgere, der hvor der ligger en subjektiv vurdering til grund. Når du arbejder med sælgere, kommer du heller ikke udenom at skulle mestre forskellige målsætningsmodeller, så dem kommer du naturligvis også til at arbejde med. Dette webkursus giver dig indblik i alle de ledelsesdiscipliner det kræver at bedrive salgsledelse.

Tid: 12 timers online træning, herefter 3 måneders aktiv træning som leder med værktøjerne.
Målgruppe: Alle ledere med salgsansvar.
Pris: 1.995 kr.

Slip offerrollen og grib energien

Webkurset Slip offerrollen og grib energien er en samling af Lars Boisens 13 bud, som også er en del af de bud han har med sig, når han afholder peptalks.

På dette webkursus får du et positivt los i røven, og du får personlige refleksioner og konkrete værktøjer til at give dig mere energi i din hverdag. Du kommer til at finde ind til din motivation, og du får værktøjer til at slippe kontrollen og offerrollen, så du i stedet kan gribe energien og tage en god dag.
Livet handler om valg, og det er valg, som du selv træffer – du vælger selv, om du vil være offer eller tage styring.

Tid: 13 dage – hvis du ser én peptalk om dagen.
Målgruppe: Alle som ønsker lidt ekstra motivation.
Pris: 250 kr. per licens for 6 måneders adgang.

Tankelæseren

Læs og påvirk uden at blive bemærket.

Webkurset Kundeservice – Servicekommunikation i skrift og tale giver dig indblik i en række konkrete serviceværktøjer, som du kan bruge til at optimere din dialog med kunderne både på mail og på telefon. På webkurset Tankelæseren – Læs og påvirk uden at blive bemærket lærer du at aflæse andre mennesker. Du lærer at aflure om andre lyver, taler sandt, opdigter historier eller prøver at manipulere dig. Omvendt lærer du selv værktøjerne til at påvirke andre uden at blive bemærket.
Kurset er lavpraktisk, så alle kan være med når værktøjer som øjenaflæsning, smiletyper og forskellige typer betoningsteknik bliver rullet ud. Dette webkursus er stærkt underholdende, men samtidig også meget effektivt hvis du vil lære at ”læse tanker”, for det kommer du til med værktøjerne fra dette webkursus. Du skal dog vide, at for at kunne mestre denne teknik kræver det træning, en hel del træning, men værktøjerne er enkle.
Så vil du lære at kommunikere mere effektivt og samtidig aflæse dem du står overfor, så får du her værktøjerne – og så kan du træne resten af livet.

Tid: 2 timers online salgstræning, herefter træning resten af livet.
Målgruppe: Alle som synes kommunikation, salg, manipulation eller én til én samtaler er interessante at arbejde med.
Pris: 250 kr. per licens for 6 måneders adgang.

Prøv det

Få et gratis prøvelogin, eller inviter os ud til en demo. Ring til Emil med det samme på telefon 42 14 40 05 eller send en mail til emil@performanze.dk.