Servicekurser – En undervurderet disciplin

Service med hjertet sat i system, sikrer fremtiden

Med gæsten i fokus

TestImg

Hvis du har arbejdet målrettet med at give dine gæster den bedste oplevelse, uanset om du har et hotel, forlystelsespark, badeland eller lignende, så har du sikkert også oplevet, at mange af de koncepter, som du er blevet præsenteret for, er helt fantastiske til at få medarbejderne til at smile og være glade og lægge op til at gæsterne også skal blive det.

Det du måske mangler er at få fundet de ting, som dine medarbejdere allerede gør ude i deres hverdag, der fungerer helt fantastisk. Få sat dem i system og sørg for at alle gæster møder den samme positive oplevelse, uanset hvem de har kontakt med. I kunne måske også blive endnu skarpere på mersalget, omsorgssalget eller servicesalget til jeres kunder og gæster.
Det kunne vi godt tænke os at inspirere jer til, og vise jer hvordan I sætter de gode oplevelser i system og samtidig arbejder målrettet med salg, som sikrer gæsten den allerbedste oplevelse.

Ring mig op

Vi ved, at det er en vigtig beslutning at vælge en samarbejdspartner, når det handler om at præge dine medarbejderes holdning, kompetencer og adfærd. Derfor er vi klar til at inspirere dig til den helt rigtige løsning.
Ring til Lars med det samme på telefon 23 71 91 97 eller udfyld her, så ringer vi dig op.