Identificer nye og latente behov gennem effektiv dialog teknik. Få kunden til at italesætte holdninger og behov
Der er ikke fremskridt, hvis ikke vi får kunderne til at italesætte deres holdninger, lyster og behov. Når vi får italesat de ting, bliver sælgerne i stand til sælge mere, fastholde interessen og identificere de nye, latente behov. Sælgerne lærer den effektive interviewteknik, så de kan komme ind til kernen i salget.
Sælgerne lærer at:
• Anvende udvidet spørgeteknik.
• Styre samtalen med kunden effektivt og målrettet.
• Identificere kundens holdninger, ønsker og drømme.
• Komme hele vejen rundt om kunden.
• Fastholde interessen hos kunden til at åbne op for en positiv dialog.
Sådan foregår undervisningen:
Undervisningen er en kombination mellem fælles teoretisk træning i teknikkerne og praktisk træning, hvor sælgerne interviewer hinanden for at lære at anvende de effektive teknikker, der ligger i interviewteknik. Efter kursusmodulet er sælgerne i stand til at gennemføre effektive og målrettede interviews og få langt mere viden om deres kunder.