Skab øjeblikkelig opmærksomhed og fremskridt ved hver eneste kundekontakt. Bliv interessant og ikke irriterende på telefonen
Sælgerne skal være interessante og ikke irriterende, så de øjeblikkeligt fanger kundens opmærksomhed. De lærer at opnå fremskridt i hver eneste samtale gennem målrettet kommunikation, spørgeteknik og stemmeføring.
Sælgerne lærer at:
• Identificere kundens smerte.
• Gøre sig selv vigtigere i samtalen.
• Stille målrettede og intelligente spørgsmål.
• Formulere generaliseringer.
• Lukke salget eller mødet hurtigt og effektivt.
• Skabe forventninger til næste kontakt med kunden.
• Effektivisere deres egen struktur og samtaleflow.
Sådan foregår undervisningen:
Undervisningen er en vekselvirkning mellem teori og praktisk anvendelse. Det betyder, at sælgerne arbejder intensivt med teorien for herefter at prøve det af, enten på virkelige kunder eller ved opkald til hinanden. Det giver øjeblikkelige resultater og fremskridt for sælgerne.