Kanvas og mødebooking
Den hurtigste vej til øgede resultater er at tilføre din virksomhed flere nye kunder – og det gøres lettest gennem kanvas.
Den hurtigste vej til øgede resultater er at tilføre din virksomhed flere nye kunder – og det gøres lettest gennem kanvas.
Kanvassalget bør være en del af enhver salgsorganisations hverdag, for det er med til at sikre virksomhedens udvikling og fremtid.
Kanvas-salgstræning med udgangspunkt i salgszonerne sætter dig og dine sælgere i stand til:
• At lave det mest effektive salgsscript.
• Proaktivt at håndtere kundens indvendinger.
• At stille intelligente og målrettede spørgsmål.
• At fange kundens interesse fra starten.
• At læse kundens adfærd og tilpasse din kommunikation.
Performanze-salgszonerne er de eneste, der tager udgangspunkt i din kundes adfærd i stedet for dine sælgeres. Det sætter dem i stand til effektivt at tilpasse deres kanvaskald, så de rammer plet – og får mødet booket.
Erfaringen med at bruge Performanze-salgszonerne til mødebooking er op mod 35% flere bookede møder.
Du vælger selv, om dit næste salgskursus skal indeholde flere elementer af salgsprocessen, eller om du vil sætte fokus på kanvassalget med 1 – 2 dages effektiv mødebooking, som fylder din kalender op.
