Når kundens oplevelse for alvor skal i centrum.
Kunder i detailhandelen stiller stadig større krav til indkøbsoplevelsen, og netop her kommer retailtainment ind i billedet. I dag er det ikke længere nok at være høflig og have en pæn butik, i dag skal kunderne have en oplevelse for at blive stimuleret til at købe. Specielt når det er high-end/luksus-indkøb, som skal i kurven, er retailtainment et vigtigt redskab.
Deltagerne lærer at:
• Flytte fokus fra kundeekspedition til kundeoplevelse.
• Være værter fremfor sælgere.
• Guide, involvere, imponere og inspirere kunderne.
• Give ekstraordinær kundeoplevelse.
• Gøre ethvert besøg til en rejse.
Sådan foregår undervisningen:
Hvis I allerede har et defineret oplevelseskoncept, tager vi udgangspunkt i dét. Hvis ikke, så skaber vi ét sammen, som vil få jer til at i skille jer ud i branchen.
Med udgangspunkt i oplevelseskonceptet bliver deltagerne trænet i den rigtige indstilling og den rigtige adfærd, som er en vigtig kombination. For at deltagerne efterfølgende skal være overbevisende, når de møder deres kunder, skal de tro på og forstå oplevelseskonceptet. Derfor er træningen meget praktisk orienteret gennem hele modulet.