Udvid din forretning ved at overraske dine kunder så de bliver imponerede, for så får du kunder, der køber igen.
Sælgere skal være i stand til at servicere kunderne både før, under og efter, at det kan gå galt. Sælgere skal være i stand til at tilbyde kunderne en service, som ligger ud over det forventede i forhold til det, som er lovet kunden. På den måde overrasker og imponerer de kunderne, så de bliver loyale kunder, der kommer tilbage og køber igen.
Sælgerne lærer at:
• Lave en overleveringsstrategi.
• Give ekstraordinært god service.
• Vende god service til mere salg.
• Skabe loyale kunder.
• Overraske deres kunder på en måde, så de får lyst til at købe mere.
• Skabe mere loyale kunder gennem en effektiv servicestrategi.
Sådan foregår undervisningen:
I en kombination mellem inspirerende undervisning og selvrefleksion kommer sælgerne til at arbejde med at identificere muligheder for at yde en ekstra god service, samt lære den gode servicedialog. De kommer til at lære om loyalitetsværktøjer, påvirkning og formulering af overleveringsstrategier.