Servicetræning

Service og værtskab

Hvis du kan lide at gøre en forskel for andre, så kan du blive top-performer sammen med os -du skal bare have de optimale værktøjer.

Når du møder os på uddannelsen, tager din træning afsæt i ”Performanze Service Modellen” eller ”Værtskab i hverdagen”.

Servicetræning er relevant for alle, der arbejder med gæster/kunder/borgere. Uanset om den primære kontakt foregår ansigt til ansigt, på telefonen eller på chat og mail, er det essentielt, at kunden føler sig set, mødt og prioriteret.

 

Det kræver passion, energi og lyst,

når der skal gøres en forskel i hverdagen. Har du og dine medarbejdere det, så lad os mødes og træne med de mest effektive værktøjer og teknikker, der findes.

Positiv psykologi – Kropssprog/Kommunikation uden ord – DiSC – Assertiv kommunikation – Konflikthåndtering – Spørgeteknik – Reklamationsbehandling og måske mersalg med afsæt i Salgszonerne, er nogle af de emner, der ofte trænes i.

 

Jeres forløb bliver skræddersyet

Det betyder, at I kan få alt fra en halv dag med ny inspiration til et intensivt forløb bygget op omkring et eller flere AMU- eller akademifag.

AMU og Akademi giver jer skræddersyet læring, mulighed for eksamen og kan i mange tilfælde udløse tilskud fra staten

 

Uanset hvad du vælger, får du alle værktøjerne samlet i ”Salgsledelse”, som du får tilsendt et uddrag af, når du booker et møde med os – har du lyst til at blive klogere ?

Kundeservicemodel