Telesalg
Med salgstræning i samarbejde med Performanze får du et gennemprøvet og effektivt salgskursus, uanset om det er inbound eller outbound træning du ønsker.
Callcentre bliver en større og større del af virksomhedernes profil ud til kunderne. Forbrugerne er i de seneste år blevet mere bevidste og kræsne, når det handler om at vælge den virksomhed, hvor man ønsker at lægge sine hårdt tjente penge. I forhold til forbrugernes valg spiller callcentrene en voksende rolle for, hvordan kunderne oplever netop din virksomhed.
EPSI-målinger er direkte påvirket at effektiviteten og kvaliteten i din virksomheds callcenter.
Salgskurser i callcentre handler om det værdibaserede salg og den positive dialog, som får kunden til at sige ja til mere og hurtigere. Det er en kunst, hvis kunden samtidig skal opleve bedre service end hos dine konkurrenter.
Callcentre er dyre at drive. Derfor skal der bidrages med værdi til virksomheden både i form af god service til kunderne, som skaber loyalitet, men også på salgssiden. Uanset om det er inbound eller outbound salg, er callcentret en stærk salgsmaskine, hvis det udnyttes rigtigt.
Callcenter-Salgskurser:
Dine Callcenter-salgskurser bliver skræddersyet til netop dine udfordringer og ønsker for udbytte. Der tages udgangspunkt i ”kommunikation i blinde”, og der er vi specialiseret i at flette salget ind i servicehåndteringerne og træne agenterne i overgangen fra service til salg.
Skal du have øget salget i dit callcenter, så kontakt os med det samme for et afklarende møde.