Nordisk træning

TestImg

Det skandinaviske samarbejde giver dig mulighed for at gennemføre samme træning i hele skandinavien, men med lokal forankring og på det lokale sprog.

Fælles sprog

Nordiske organisationer skal have nordisk træning. Det giver et fælles sprog, fælles værktøjer og en ensrettet organisation. Fordelen er at det bliver mere naturligt at samarbejde på tværs af landegrænser, specielt for den nordiske ledergruppe.

Lokal forankring

Fordi det er de små detaljer, som gør forskellen. I Skandinavien har vi meget til fælles, og det skal træningen afspejle, men det er i detaljen og den lokale forankring at magien for alvor opstår. Derfor er det vigtigt at træne i de samme værktøjer, men ikke træne på den samme måde.

Professionel profil

Nordiske organisationer skal være professionelle, specielt fordi deres kunder ofte agerer på det nordiske eller internationale plan. Med fælles Skandinavisk træning får I en professionaliseret organisation, som agerer nordisk og med nordisk gennemslagskraft.

EN SKANDINAVISK CASE

Skandinavisk koncept blev lokalt forankret

Bosch powertools ønskede at gennemføre et træningsforløb for deres eksterne sælgere og værktøjsspecialister. Det var vigtigt at alle i hele den nordiske organisation fik et fælles sprog og blev trænet i de samme værktøjer. Samtidig var det vigtigt at instruktøren underviste på det lokale sprog og kender kulturen lokalt. Denne opgave blev løftet gennem det skandinaviske samarbejde.

Uddannelse på tværs af landegrænser

Extended Learning er taget med over landegrænserne. I løbet af de sidste år er beslutningerne omkring uddannelse, indkøb og kompetenceudvikling rykket ét eller flere niveauer op i virksomhedernes hierarki. Det betyder, at flere og flere virksomheder ønsker uddannelse på tværs af landegrænser, dels for at spare penge på stordrift-indkøb og endnu mere for at ensrette virksomheden i hele Norden eller Europa.

Det stiller nye krav til uddannelsesleverandørerne, som skal kunne agere på tværs af landene. De skal være i stand til at tilbyde den samme uddannelse med de samme teoretiske værktøjer i forskellige lande, samtidig med at formidlingen skal være lokalt forankret og tage højde for de kulturelle forskelle i landene.
Hos Performanze betyder det, at vi har sat fokus på den nye efterspørgsel og har allieret os med stærke samarbejdspartnere i Norge, Sverige og Finland. Samarbejdspartnere som underviser i Performanzekoncepter med øje for de lokale forskelle. Det har givet os en styrke, så vi nu kan undervise i det samme på tværs af landene og tilmed på lokalt sprog. Med e-læringsportalen myPERFORMANZE er Extended Learning taget med over grænserne, således at medarbejderne på tværs af landene træner på samme platform, ser samme videoer og læser det samme materiale – men på deres lokale sprog.

For at leve op til Extended Learning-tanken skal det hele skræddersys. Så det er ikke generisk materiale medarbejderne oplever – det er specialdesignet.
På denne måde skaber vi sammen med vores internationale kunder nærværende, skræddersyet og ensartet uddannelse på tværs af landegrænser og kulturer.
Allerede nu er flere kunder startet op med et internationalt Extended Learning forløb med fælles undervisning, som er lokalt forankret. Med myPERFORMANZE oversat til mere end 20 forskellige sprog er vi klar til endnu flere internationale kunder, som ønsker at øge kompetencerne på tværs af landene og forankre dem lokalt i kulturerne.

NORDISKE KOMPETENCER

Internationale og synkrone kompetencer


Klassisk salg

Fundamentet for forståelse og succes med salget

Salgszoner

Tilpas din adfærd og skab timing i salget

DiSC

Aflæs dine kunder

Kanvas

Bliv interessant i telefonen

Interviewteknik

Få kunden til at italesætte sine behov

Argumentation

Fasthold kundens interesse

Forhandling

Undgå prisfokus og rabatgivning

Præsentation

Præsentér med overbevisning og passion

Tilbud

Skriftlig kommunikation til din kunde

Lukketeknik

Gør kunden købsklar og luk salget

Opfølgning

Skab momentum i dit salg

Balanceret salg

Skab blance i kundeanalysen

Segmentering

Vælg de rigtige kunder

Ambassadør

Gør dine kontaktpersoner til ambassadører

Servicesalg

Imponér dine kunder

Møde

Tag styring på dine salgsmøder

Kundeudvikling

Forstå kundens forretning og styrk samarbejdet

Planlægning

Undgå overspringshandlinger og få bedre struktur

Elevatortale

Præsentér dig selv kort og præcist

Kropssprog

Understreg din kommunikation ved hjælp af kropssprog

Butiksstandard

Butiksstandard

Visual Merchandising

Visual Merchandising

Retailtainment

Retailtainment

Talentudvikling

Talentudvikling og spotting

Elæring

Elæring

Specialister i det skandinaviske marked

Mere end bare klassiske kurser

Retail Institute Scandinavia er en stærk samarbejdspartner, som har styr på den nyeste forskning og de nyeste tendenser i Skandinavien. Kombinationen mellem de 4 stærke konsulenthuse og Retail Institute Scandinavia sikrer dig de stærkeste koncepter og nyeste viden i kombination med stærk lokal forankring.
Ingen ved mere om detail og detailtendenser i Skandinavien end Retail Institute Scandinavia, som hvert eneste år laver et stort antal rapporter og analyser om de forskellige detailbranchers købekraft. De er et videnshus med speciale i forbrugeradfærd og detailhandel, og vi er specialister i indlæring og træning af medarbejdere i detailhandelen lokalt, men skandinavisk funderet.

Helhedsorienterede løsninger

Hvis du ønsker salgstræning, ledelse eller kommunikationskurser kan du få det på tværs af landegrænser og på det lokale sprog. Ønsker du en helhedsløsning, den nyeste viden, marketingsfokus, forbrugeradfærd og detailforståelse, er det her det eneste sted, hvor du kan få det hele med en rød tråd gennem hele forløbet.

Få hjælp her

Vi ved, at det er en vigtig beslutning at vælge en samarbejdspartner, når det handler om at præge dine medarbejderes holdning, kompetencer og adfærd. Derfor er vi klar til at inspirere dig til den helt rigtige løsning.
Ring til Lars med det samme på telefon 23 71 91 97 eller udfyld her, så ringer vi dig op.