Succes historier

Her kan du se et bredt udsnit af de kunder og brancher, som vi gennem de sidste par år har arbejdet med.

Dansk Portservice

Når service og salg smelter sammen

Når service og prpfessionelt salg skal smelte sammen, så er Dansk Portservice blandt de bedste i landet, og vi er stolte over at have været med til at skabe dette fundament. Gennem mere end 5 dages målrettet salg og servicetræning er sælgerne hos Dansk Portservice blevet klædt på i salgszonerne og de mersalgsmuligheder det giver. Vel og mærket uden at slække på service niveauet.

www.danskportservice.dk

Media Invest

Telemarketing salg

Som det største eksterne salgsbureau hos Telia, står Media Invest for op mod 40% af Telia´s erhvervssalg. Gennem et 100% skræddersyet træningskoncept blev Media Invest telesælgere trænet i at skabe endnu mere værdi for kunderne, vende den “irriterende” salgsdialog til en positiv og interessant dialog.
Målet var at skabe et fælles sprog i salgsafdelingen og samtidig give salgscheferne effektive salgsledelsesværktøjer som virker i en hektisk og tempofyldt hverdag.
Denne salgstræning skabte resultater – er du nysgerrig, så du velkommen til at få en reference.

www.media-invest.dk

Telia

Skabelsen af Danmarks bedste butiksoplevelse

De sidste fire år har vi stået skulder ved skulder sammen med Telia for at skabe Danmarks bedste butiksoplevelse. I en så omskiftelig, dynamisk og krævende branche har det stillet store krav til vores evne til at forny os og hele tiden, og bibringe Telia mere og mere værdi. Det har været en spændende rejse, hvor vi har gennemført salgstræning, butikscoaching, workshops, distriktscheftræning, butikstræning, ledertræning, callcenter træning og meget, meget mere. I alt har vi hos Telia trænet mere end 600 medarbejdere i løbet af de sidste år.

www.telia.dk

EDC

Danmarks største ejendomsmæglerkæde

Vi er næsten blevet en fast del af EDC’s kickoff, når mæglerne i Danmarks største ejendomsmæglerkæde skal have inspiration til personlig effektivitet, salgsfif og salgstræning eller et energiboost. Gennem de sidste fire år har vi her fået lov til at komme helt ind under huden, og det giver os et indblik, hvor vi virkelig kan skræddersy indhold og træning til mæglerne.

www.edc.dk

STARK

Ambitiøst Business-2-Business forløb

Som Danmarks største byggemarkedskæde søsatte Stark et ambitiøst projekt. Vi stod for træningen af 24 kørende sælgere på en ambitiøs salgsuddannelse med mere 7 dages klasseundervisning og mere end 2 dages samkørsel med hver eneste sælger. Uddannelsen blev afsluttet med 2 dages assessment hvor sælgerne blev testet både på deres praktiske kunnen og deres teoretiske forståelse. Under de 2 dages assessment blev sælgerne aktiveret med et 2 x 4 meter stort brætspil, hvor de spillede BtB salg mod hinanden i teams.

www.stark.dk

EDC POUL ERIK BECH

Salgsledelse i fokus

De seneste år har vi haft fornøjelsen af at gennemføre salgsledelsesforløb for ledere og partnere i Poul Erik Bech´s butikker med det mål at styrke relationen i butikkerne internt og eksternt, så dette kan skabe bedre resultater. Et stort salgsledelsesprojekt hvor de mere end 80 ledere blev udfordret og klædt på til at styrke deres position lokalt.

www.poulerikbech.dk

Bilka

Serviceassistenter og salgstræning

Bilka serviceassistenter:
Kan man virkelig gøre en forskel, når man som serviceassistent sidder i kassen i Bilka? Det kan du tro. Sammen med Bilka gennemførte vi træning for udvalgte serviceassistenter med det mål at øge kundernes serviceoplevelse, når de gik igennem kasselinien. Programmet omhandlede kommunikation, kropssprog, mersalgsmuligheder og konflikthåndtering. Et skræddersyet kursus med service i centrum.

Bilka salgsassistenter:
Med Bilkas øgede fokus på mersalg uden at gå på kompromis med serviceoplevelsen, gennemførte vi et træningsforløb for udvalgte salgsassistenter i Bilkas hus & have og elektronik & tekstil afdelinger. Salgsassistenterne blev trænet i vigtigheden af kommunikation og kom hele vejen igennem de klassiske salgsværktøjer og fik overblikket med salgszonerne. Et resultatskabende salgsforløb.

www.bilka.dk

Certex Peter Harbo

Salgssupport med resultater i fokus

En professionel salgsorganisation blev klædt på til at møde de krav, der stilles til teknisk salg over telefonen. Med produkter som kræver høj faglig og teknisk viden, stiller det store krav til salgsprocessen og sælgernes kompetencer inden for salg og kommunikation. Med et dybdegående udviklingsforløb er sælgerne trænet i salgszonerne, servicekommunikation og skriftlig kommunikation som salgsværktøj. Et salgskursusforløb for tekniske sælgere som skaber resultater.

www.certex.dk

Nilfisk

Optimeret kunderservice

For at optimere salget blev der sat fokus på kundehåndteringen i Nilfisk Callcenter. Servicekonsulenterne blev trænet i servicekommunikation, konflikthåndtering, salgszonerne, overgangssætninger og meget mere. Det hele for at styrke servicekonsulenternes muligheder for at sikre salget og skabe mersalg i den telefoniske kontakt.

www.nilfisk.dk

Meyers

Forandringsparathed og teamtrivsel

Meyers er en virksomhed i forandring, og det stiller spændende krav til de interne afdelinger og processer. Med udgangspunkt i DiSC-teorien gennemførte vi en spændende dag for økonomiafdelingen med fokus på den interne og eksterne kommunikation, styrket samarbejde og stærkere teamforståelse. En dag som endte helt fantastisk med en økonomiafdeling, som er klar til at håndtere de forandringer som må komme.

www.meyers.dk

DSB 7-ELEVEN

Når conveniencesalget skal vækstes

I mere end 2½ år havde vi vores daglige gang sammen på DSB 7-Elevens butikker. Her gennemførte vi salgstræning, butikscoaching, lederuddannelser, træning af distriktschefer samt støttede dem i deres kampagner og formidling af kampagnematerialet. Et stort ambitiøst projekt hvor mere end 1.000 medarbejdere blev trænet i det skræddersyede MOVE-mersalgskoncept, samt det tilhørende salgsledelseskoncept.

www.dsb.dk www.7eleven.dk

Maxi Zoo

Online akademi

I samarbejde Inmind har vi lavet salgs- og ledertræning for Maxi Zoo´s medarbejdere. Et projekt indeholdende værktøjer fra de klassiske salgsværktøjer, DiSC-profiler og salgsledelse. Desuden etablering af deres egen skræddersyede e-læringsakademi.

www.maxizoo.dk

HTH

Muligvis den mest ambitiøse uddannelsesafdeling i Norden

I det mest ambitiøse e-læringsprojekt nogensinde skabte vi sammen med HTH’s interne uddannelsesafdeling School of Excellence med onlinetræning i hele kundens rejse, fra de går ind af døren første gang i en HTH butik og til de får køkkenet leveret. Det omfatter e-læring i AB92, salgstræning, kundeservice, ledertræning, produkttræning, systemtræning og meget mere. Det hele er skabt på fire forskellige sprog og er således nu aktivt i Danmark, Norge, Sverige og Finland.

www.hth.dk www.hth.se www.hth.no www.hth-keittio.fi

Bosch

Synergi mellem salg og marketing i hele Norden.

Bosch ønskede at styrke deres position på powertoolsmarkedet i hele Skandinavien og tænkte ud af boksen. De kombinerede træning af både marketing og salgsadelingen i alle fire lande. Vi gennemførte træning i samarbejde med Retail Institute Scandinavia og stillede med lokale instruktører i alle fire lande. Det sikrede Bosch at træningen, som blev gennemført i Skandinavien, var den samme, men blev formidlet forskelligt i forhold til de lokale forhold og markeder. Endnu et ambitiøst projekt med fokus på salg, balanceret account management og visual merchandising i de skandinaviske byggemarkeder.

www.bosch.dk

Gastech

Servicetræning og B2B salg

De sidste fire år har vi stået for træningen af Gastech servicemontører, deres callcenter og deres topprofessionelle sælgere. Et projekt som sammen med executive sparring har givet os et dybt indblik – så dybt at vi i dag indimellem gennemfører mødebooking for dem, sammen med træningerne.

www.gastech.dk

Expert / Punkt1

Butikstræning i stor skala

Sammen med Inmind var vi Expert og Punkt 1’s træningspartner og har gennemført store uddannelsesforløb med både klasseundervisning, butikstræning, butikscoaching og e-læring. Projekterne har været af forskellig karakter og har lavet alt fra sparring i den enkelte butik til at stille med 23 instruktører i butikkerne og gennemføre træning.

www.expert.dk www.punkt1.dk

Dinitrol

Med kundeoplevelsen i fokus

For at støtte op omkring Dinitrols servicekoncept gennemførte vi sammen med Inmind et projekt, hvor vi filmatiserede hele servicekonceptet, så det kunne bruges til intern træning og certificering i Dinitrols afdelinger.

www.dinitrol.dk

MMT group

En kørende sælger i fokus

Vi gennemførte et mindre én til én salgstræningsprojekt for deres ene kørende sælger med samkørsel og sparring. Træningen blev meget personlig og individuel, præcis som den skal være i disse små og intime forløb.

www.mmt-group.dk

Soundvenue

Servicetræning og B2B salg

For at styrke annoncesælgerne i deres månedlige rutiner og hjælpe dem med at give mindre rabatter. Desuden gennemførte vi et træningsforløb i salg over telefonen med udgangspunkt i salgszonerne. Det hele foregik med praktisk træning og med instruktøren i salgsafdelingen på lyt til at give øjeblikkelig sparring.

www.soundvenue.dk

Flexa

Teamtræning og rekrutteringssparring

Med målet om at styrke den interne kommunikation og effektivitet gennemførte vi en teamdag med udgangspunkt i DiSC. En teamdag hvor undervisningen foregik på engelsk, og hvor de mange forskellige nationaliteter blev sat i spil. Desuden har vi været sparringspartner for Flexa i forbindelse med deres rekrutteringer de sidste par år.

www.flexaworld.dk

Simply Chocolate

Storysellling og oplevelsessalg

Udgangspunktet var storytelling, hvor chokoladesælgerne fik værktøjer til at sætte ord på hvorfor netop chokoladen fra Simply Chocolate og Magasin Chokolade er så fantastisk. Sælgerne i butikkerne blev trænet i deres eget skræddersyede salgskoncept med fokus på den oplevelse kunderne får gennem produktet.

www.simplychocolate.dk

Change Lingerie

Salgstræning på sælgernes hjemmebane

Træning uden for åbningstiden giver resultater, når sælgerne trænes på deres egen hjemmebane. Med 3 målrettede salgstræninger efter lukketid steg omsætningen per kunde, og sælgerne følte sig hurtigt trygge ved at være mere målrettede efter at bede om ordren. Et eksempel på at der ikke skal så meget til for at skabe resultater.

www.change.com

Sahva

Når salg og faglighed smelter sammen

Et ambitiøst træningsforløb hvor salget blev sat i fokus gennem salgstræning og salgsledelse, men med en viden om at medarbejdere aldrig må gå på kompromis med fagligheden. Det er ægte relationssalg, hvor det rigtige salg kan være forskellen på livskvalitet hos kunden. Et dybt personligt og seriøst projekt med mennesker i centrum.

www.sahva.dk

Få hjælp her

Vi ved, at det er en vigtig beslutning at vælge en samarbejdspartner, når det handler om at vælge salgskursus. Derfor er vi klar til at give dig mere inspiration og afklaring.
Ring til Lars med det samme på telefon 23 71 91 97 eller udfyld her, så ringer vi dig op.

Tilmeld nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev, og få en masse inspiration til at skabe resultater for din virksomhed og dine medarbejdere