Firmaevents – fyraften events og teambuilding

Det skal være sjovt, men det ikke for sjov

DiSC team-aften

DiSC-personprofiler kan anvendes til mange ting – der hvor DiSC-personprofilerne virkelig skaber effekt er, når et team eller en afdeling skal lære hinanden bedre at kende.

Med en DiSC team-aften identificerer I sammen med en Performanzeinstruktør hinandens styrker og udviklingsområder. Det bliver meget synligt, hvor teamets udfordringer er, og hvordan I anvender dem som styrker. I opdager også hvad de andre i teamet sætter mest pris på ved hinanden – den anerkendende del af aftenen rykker og åbner kommunikationen, og vil helt sikkert styrke det samlede selvværd og selvtilliden i teamet. Med en DiSC team-aften har alle deltagere en DiSC-personprofil med hjem, og det sikrer, at I kan arbejde videre i lang tid efter – og at alle vil blive mere bevidst om egen adfærd. Så vil du skabe en stærkere intern kommunikation, effektivisere kommunikationen ud mod kunderne eller øge et teams samlede selvtillid til en nye højder – så vil en DiSC team-aften helt sikkert være noget for dig.

Passion til salg

Når du sælger, er det enten fordi du har en passion til salget – eller fordi du brænder så meget igennem, at det er din passion kunderne køber. For nogle er det begge dele.

Aftenmødet ”Passion til salg” handler om hvordan man finder passionen for salget og brænder igennem overfor kunderne. Du får en række fantastiske historier og oplevelser fra den virkelige verden, og får input til at tage disse historier ind i din hverdag. +1 oplevelser er det som differentierer din virksomhed fra konkurrenternes, så hvordan skaber du +1 oplevelser i dag, og hvilke muligheder har du? Passion til salg er fyldt med energi – og du vil helt sikkert blive tanket op med motivation til at gøre mere for dine kunder og kollegaer i fremtiden.

Salgstema

Alle kurser kan laves til en peptalk med fokus i din virksomhed.


Klassisk salg

Fundamentet for forståelse og succes med salget

Salgszoner

Tilpas din adfærd og skab timing i salget

DiSC

Aflæs dine kunder

Interviewteknik

Få kunden til at italesætte sine behov

Argumentation

Fasthold kundens interesse

Præsentation

Præsentér med overbevisning og passion

Lukketeknik

Gør kunden købsklar og luk salget

Servicesalg

Imponér dine kunder

Planlægning

Undgå overspringshandlinger og få bedre struktur

Kropssprog

Understreg din kommunikation ved hjælp af kropssprog

Butiksstandard

Butiksstandard

Visual Merchandising

Visual Merchandising

Retailtainment

Retailtainment

Coaching

Coaching

Få hjælp her

Vi ved, at det er en vigtig beslutning at vælge en samarbejdspartner, når det handler om at præge dine medarbejderes holdning, kompetencer og adfærd. Derfor er vi klar til at inspirere dig til den helt rigtige løsning.
Ring til Lars med det samme på telefon 23 71 91 97 eller udfyld her, så ringer vi dig op.