Business-to-business
Business-to-Business salg er salg mellem mennesker, og netop derfor er evnen til at skabe relationer, og bruge relationerne til at skabe resultater, helt fundamental for en Business-to-Business sælger.
Account Manager
Dine konkurrenter jagter med garanti dine mest rentable kunder, og det stiller krav til dine Account Manageres evner til at forstå og udvikle kundernes forretning. På Account Manager-uddannelsen arbejder sælgerne med deres evne til at skaffe nye kunder og udvikle samarbejdet med de eksisterende.
Key Account Manager
En strategisk salgsuddannelse med fokus på at udfordre, udvikle og forstå kundernes forretning. På Key Account Manager-uddannelsen arbejder deltagerne med forhandlingsteknik, segmentering og kundeudviklingssamtaler.
Telesælger
En operativ salgsuddannelse med fokus på at være interessant og ikke irriterende. På telesalgsuddannelsen arbejder sælgerne med at fange kundernes opmærksomhed, identificere muligheder og tilføre værdi fra starten. Det handler om sælgerens indsats.
Salgskurser og samkørsel
Dine salgskurser skal bygge på Extended Learning. I forhold til Business-to-Business salgskurser giver Extended Learning helt nye muligheder for at målrette træningen og gøre den individuel for hver enkel sælger i organisationen.
Extended Learning-salgskurser tager udgangspunkt i din hverdag, dine kunder og dit potentiale. Niveauet i undervisningen tager udgangspunkt i dit vidensniveau.
Vores erfaring er, at det er det fundamentale i salget, der virker: EFU, aktiv DU-appel, indvendingshåntering, spørgeteknik og lukketeknikker. De fleste sælgere har været på en lang række kurser i disse værktøjer – så for at øge opmærksomheden, involveringen og motivationen får du med Extended Learning en række nye og spændende formidlingskoncepter, som pakker læringen ind på en ny måde.
Et af de mest effektive værktøjer til at hjælpe sælgerne i gang med anvendelsen af salgsværktøjerne er via samkørsel, hvor vi sammen træner ude hos kunderne.
3 måder at øge salget på
Når du skal øge dit salg på Business-to-Business markedet, er der 3 måder at gøre det på.
• Du kan skaffe flere nye kunder,
• sælge mere til dine eksisterende kunder, eller
• aktivere dine gamle kunder.
Uanset hvilken eller hvilke måder du vælger, kan du være sikker på, at dine konkurrenter jagter dine bedste og mest lønsomme kunder. Det presser priserne og indtjeningen og stiller stadig større krav. Du skal sikre nye kunder, for at vækst og udvikling kan fortsætte i fremtiden. Kunderne vil have kompetente sælgere, der forstår deres forretning og hjælper med at udvikle den. Derfor skal dine sælgere være i konstant udvikling for at sikre dig og din virksomheds fremtidige succes og overlevelse.
Key Account Manager
Strategisk salgsuddannelse
[teaser id=”962″]
Case
Eksempel på opbygning og pris
[teaser id=”1611″]
Åbent salgskursus i Zoneselling
3 dages resultatskabende salgskursus
[teaser id=”1419″]
Moduler
Salgstræning hos Performanze opbygges af disse moduler, og tilpasses fleksibelt til dit behov.
[row]
[box header=”Klassisk salg” img=”https://www.performanze.dk/wp-content/uploads/2014/09/klassisksalg.png” desc=”Fundamentet for forståelse og succes med salget”][box header=”Salgszoner” img=”https://www.performanze.dk/wp-content/uploads/2014/09/salgszoner.png” desc=”Tilpas din adfærd og skab timing i salget”][box header=”DiSC” img=”https://www.performanze.dk/wp-content/uploads/2014/09/disc.png” desc=”Aflæs dine kunder”][box header=”Kanvas” img=”https://www.performanze.dk/wp-content/uploads/2014/09/kanvas.png” desc=”Bliv interessant i telefonen”][box header=”Interviewteknik” img=”https://www.performanze.dk/wp-content/uploads/2014/09/interviewteknik.png” desc=”Få kunden til at italesætte sine behov”][box header=”Argumentation” img=”https://www.performanze.dk/wp-content/uploads/2014/09/argumentation.png” desc=”Fasthold kundens interesse”][box header=”Forhandling” img=”https://www.performanze.dk/wp-content/uploads/2014/09/forhandling.png” desc=”Undgå prisfokus og rabatgivning”][box header=”Præsentation” img=”https://www.performanze.dk/wp-content/uploads/2014/09/præsentation.png” desc=”Præsentér med overbevisning og passion”][box header=”Tilbud” img=”https://www.performanze.dk/wp-content/uploads/2014/09/tilbud.png” desc=”Skriftlig kommunikation til din kunde”][box header=”Lukketeknik” img=”https://www.performanze.dk/wp-content/uploads/2014/09/lukketeknik.png” desc=”Gør kunden købsklar og luk salget”][box header=”Opfølgning” img=”https://www.performanze.dk/wp-content/uploads/2014/09/opfølgning.png” desc=”Skab momentum i dit salg”][box header=”Balanceret salg” img=”https://www.performanze.dk/wp-content/uploads/2014/09/balanceretsalg.png” desc=”Skab blance i kundeanalysen”][box header=”Segmentering” img=”https://www.performanze.dk/wp-content/uploads/2014/09/segmentering.png” desc=”Vælg de rigtige kunder”][box header=”Ambassadør” img=”https://www.performanze.dk/wp-content/uploads/2014/09/ambassadør.png” desc=”Gør dine kontaktpersoner til ambassadører”][box header=”Servicesalg” img=”https://www.performanze.dk/wp-content/uploads/2014/09/service.png” desc=”Imponér dine kunder”][box header=”Møde” img=”https://www.performanze.dk/wp-content/uploads/2014/09/møde.png” desc=”Tag styring på dine salgsmøder”][box header=”Kundeudvikling” img=”https://www.performanze.dk/wp-content/uploads/2014/09/kundeudvikling.png” desc=”Forstå kundens forretning og styrk samarbejdet”][box header=”Planlægning” img=”https://www.performanze.dk/wp-content/uploads/2014/09/planlægning.png” desc=”Undgå overspringshandlinger og få bedre struktur”][box header=”Elevatortale” img=”https://www.performanze.dk/wp-content/uploads/2014/09/elevatortale.png” desc=”Præsentér dig selv kort og præcist”][box header=”Kropssprog” img=”https://www.performanze.dk/wp-content/uploads/2014/09/kropssprog.png” desc=”Understreg din kommunikation ved hjælp af kropssprog”]
[/row]
Great not wig much smells was softer products Spice cialis online seem I’ve had afterward. Will when tan changes service. I market.
Få hjælp her
Vi ved, at det er en vigtig beslutning at vælge en samarbejdspartner, når det handler om at præge dine medarbejderes holdning, kompetencer og adfærd. Derfor er vi klar til at inspirere dig til den helt rigtige løsning.
Ring til Lars med det samme på telefon 23 71 91 97 eller udfyld her, så ringer vi dig op.
Mere gratis inspiration?
Den følelsesmæssige intelligens er den mest inflydelsesrige enkeltfaktor når dine Business-2-business sælgere skal have succes. Derfor får du her en introduktion til hvad det er og hvordan det kan bruges.
[teaser id=”1749″]