Callcenter
Callcentre bliver en større og større del af virksomhedernes profil ud til kunderne. Forbrugerne er i de seneste år blevet mere bevidste og kræsne, når det handler om at vælge den virksomhed, hvor man ønsker at lægge sine hårdt tjente penge.
Forstå kundens forventninger
For at kunne yde den gode service overfor kunden, skal dine servicemedarbejdere forstå kundens forventninger til servicen. Når de forstår kundens forventninger, undgår de at der kommer misforståelser senere i processen. Når alle detaljer er hentet fra kunden, kan de trygt gå videre til næste step.
Indfri kundens forventninger
Du er eksperten og fagmanden, og kunden har tro til, at du kan hjælpe problemet helt til dørs. Denne del af servicen er den vigtigste, da det er her kundens hovedproblem ligger, og det er derfor afgørende, at du kan løse kundens udfordring.
At give en lille smule ekstra
For at kunderne husker servicemedarbejderen og virksomheden til næste gang der opstår et behov, er det vigtigt at de giver lidt ekstra, som netop er det der gør, at kunden husker dem til næste gang. Sørg for at gøre noget, som kunden ikke har forventet. Det vil sige ud over det, som servicemedarbejderen har lovet at ordne for kunden. Derved vil der opstå en glæde hos kunden, hvor de føler, at servicemedarbejderen har hjulpet dem ekstra meget. Husk dog, at kunden til næste gang vil forvente, at den ting du gjorde sidst, vil du også gøre nu. Det handler om at finde den hårfine balance mellem overraskelse og god service.
Få hjælp her
Vi ved, at det er en vigtig beslutning at vælge en samarbejdspartner, når det handler om at præge dine medarbejderes holdning, kompetencer og adfærd. Derfor er vi klar til at inspirere dig til den helt rigtige løsning.
Ring til Lars med det samme på telefon 23 71 91 97 eller udfyld her, så ringer vi dig op.